Uskottekohan, kuinka jännittää?

Ajatus ikiomasta blogista on jäytänyt mielessäni jo muutamien kuukauksien aikana. Olen pitänyt listaa (olen listaihminen, takaan että sellaisia tulee jatkossakin!) blogin hyvistä ja huonoista puolista, ja nyt rohkenin vakuuttua plussien voitosta. Tässäpä listani:

Hyvät:

- olen itse saanut lohtua, tukea ja vastauksia (tai ymmärrystä, ettei vastauksia ole olemassa) toisten lapsettomien blogeista, entä jos joku saisi jotain minun blogistani?

- saisin purkaa omaa mieltäni sanoiksi, kirjoittaminen on minulle terapeuttista

- pääsisin jonkinlaiseen lapsettomien joukkoon, itsellä kun ei lähipiirissä sellaisia ole, nyt on blogilapsettomat!

- monet bloggarit ovat minua vanhempia, toisin julki sen, että myös meitä nuoria asia voi koskettaa

Huonot:

- blogi tekee lapsettomuudestamme todellisemman (okei, tämä ei ehkä ole viisas ajatus, mutta ajatus joka tapauksessa?)

- tekniset taitoni eivät todellakaan ole riittävät blogin perustamiseen

- apua jos joku tunnistaa minut blogin kautta!?!? lähipiirille ei todellakaan ole asiasta puhuttu, muutamaa tapausta lukuunottamatta

Myönnettäköön, että tällä kertaa karsin listoista typerimmät kannanottoni, mutta lupaan tulevaisuudessa sensuroimattomia listoja!